KONTAKTY

BIO FLAME, s.r.o.
Jókaiho 1
984 01 Lučenec

tel: 0907 322 727
e-mail: info(a)biorb.sk


UPOZORNENIE:

Na prevádzke je možná platba iba v hotovosti.

DOPRAVA

DHL

zasielkovna




Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenie

Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.biorb.sk, ktorého prevádzkovateľom je:

Názov firmy: BIO FLAME, s.r.o.
Sídlo: Rúbanisko III, 2768/4, 984 03 Lučenec, SR
IČO: 46170961
DIČ: 2023265772
IČ DPH: SK2023265772
Firma BIO FLAME, s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Banskej Bystrici Odd. S.r.o. vložka č. 20201/S.

Zodpovedný vedúci za e-shop: Nadežda Šprohová

IBAN: SK6309000000000342979423 - Slovenská sporiteľňa, a.s.
WEB: www.biorb.sk
E-mail: info@biorb.sk
Mob.: +421 907 322 727

Prevádzková doba e-shopu: Pondelok až Piatok od 10:00 do 20:00 hod.
Prevádzková doba sa vzťahuje len na e-shop.
Osobný odber tovaru je potrebné vopred telefonicky oznámiť!

Príjem objednávok cez e-shop: NONSTOP

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu) www.biorb.sk

Vymedzenie pojmov

  1. Dodávateľom tovarov a služieb prostredníctvom e-shopu www.biorb.sk je spoločnosť BIO FLAME, s.r.o. so sídlom Rúbanisko III, 2768/4, 984 03 Lučenec, Slovenská republika.
  2. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý súhlasí so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami a objedná si tovar alebo služby prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  3. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internetu s verejným prístupom.
  4. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  5. Objednávka je kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovarov a služieb.
  6. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie a telefonickej komunikácie a kupujúci ju plne uznáva. To neplatí však pre odstúpenie od zmluvy v súlade s § 7 a nasl. zákona číslo 102/2014 Z.z. v lehote 14 kalendárnych dní.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

Objednávka

Objednávka vzniká na základe potvrdenia tovaru alebo služieb uložených do košíka v e-shope predávajúcim. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

  1. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí so znením všeobecných obchodných podmienok a reklamačných podmienok ako aj s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva záväznou.

  2. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 1. tohto článku.

  3. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.


Dodacie podmienky

1. Predávajúci je viazaný objednávkou v lehote 30 dní od jej vytvorenia ak sa nejedná o tovar s dlhšou dodacou lehotou.
2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
a. Slovenskej pošty,
b. kuriérskej spoločnosti,
c. osobne na zvolenej prevádzke v objednávke,
d. vlastnou dopravou predávajúceho.


Platobné podmienky

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
1. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru alebo na výdajnom mieste Zásielkovne)
2. platba pri osobnom prevzatí
3. prevodom na účet - zákazníkovi budú zaslané podklady (faktúra) k platbe na zadaný e-mail.


Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

Objednaný tovar bude kupujúcemu dodaný prostredníctvom zásielkovej spoločnosti, alebo pri jeho osobnom prevzatí na predajni v Lučenci.
Tovar, ktorý sa nachádza na sklade v Lučenci je okamžite k dispozícii a je pripravený na osobné prevzatie, alebo zaslanie.
Tovar, ktorý sa nenachádza na sklade v Lučenci bude odoslaný až po jeho naskladnení. Dodaciu lehotu na tovar, ktorý sa na sklade nenachádza oznámime telefonicky alebo e-mailom. Všetok nedodaný tovar je stále evidovaný (backorder) a v prípade jeho naskladnenia zaslaný objednávateľovi.

Náklady na dopravu tovaru v SR v závislosti od spôsobu platby:

Akvárium - objednané samostatne alebo spolu s príslušenstvom zasielame kuriérskou spoločnosťou a  náklady za dopravu neúčtujeme. Doručenie v SR väčšinou do 24 hodín od vyskladnenia tovaru.

Príslušenstvo - dekorácie a iné príslušenstvo - pri výbere prepravy kuriérskou spoločnosťou sú náklady za dopravu pri platbe kuriérovi v hotovosti 4,- Eur pri akomkoľvek množstve. Pri objednávke zvoľte možnosť Dobierka - PRÍSLUŠENSTVO. Doručenie v SR väčšinou do dvoch pracovných dní od vyskladnenia tovaru. Ak sa rozhodnete platiť za tovar vopred bankovým prevodom, z ceny tovaru alebo dopravy Vám odpočítame 1,- Eur.

Zásielkovňa - platba na výdajnom mieste Zásielkovne - 3,- Eur. Doručenie v SR väčšinou v lehote 2-7 pracovných dní.

Zásielkovňa - platba vopred bankovým prevodom - 2,- Eur. Doručenie v SR väčšinou v lehote 2-7 pracovných dní.

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

DHL - kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt DHL

Zásielkovňa - zoznam výdajní: Prevádzky - výdajne

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručnie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Avšak v prípade, že sa s Vami kuriér nevie skontaktovať, alebo v období približne mesiac pred Vianocami môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň, prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u Vášho suseda, alebo ak zásielku doručuje kuriér DHL, zásielku môže zložiť na jednom z odberných miest - DHL Parcel shopov.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame Vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto Vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na Vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s vynáškou tovaru.

Oznámenie o dodaní tovaru:

1. Naša spoločnosť Vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom, alebo telefonicky.

2. Kuriér Vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne v deň doručenia a to telefonicky.


Doručenie tovaru do zahraničia

Vzhľadom k drahšiemu poštovnému sa bude realizovať iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky na dopravu.


Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za dodaný tovar.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho má predávajúci právo v prípade uplatnenia reklamácie vybaviť až v momente jeho úplného zaplatenia.


Storno objednávky

  1. Stornovať objednaný tovar má zákazník právo do 24 hodín od vytvorenia objednávky bez storno poplatku.
  2. Stornovanie už vyexpedovanej objednávky je možné, avšak za poplatok vo výške dopravných nákladov.


Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane hodnoty za najlacnejšie bežný spôsob doručenia ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  6. Toto právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa § 7 ods. 6 Zákona neuplatňuje napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov..
  7. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne.
  8. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.


Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    1. prevziať objednaný tovar,
    2. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    3. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
  3. Predávajúci je povinný:
    1. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    2. spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný/záručný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.


Ochrana osobných údajov

  1. Kupujúci vyhlasuje, že svoje osobné údaje poskytuje dobrovoľne pre korektné plnenie objednávky.
  2. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že neposkytne osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, a zároveň okrem prípadov vyplývajúcich z týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že poskytnuté osobné údaje spracováva výhradne v súlade so zákonom 122/2013 Zb. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  4. Kupujúci má právo kedykoľvek bezplatne požiadať predávajúceho, aby jeho osobné údaje vymazal z databázy.
  5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa....
  6. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré má spracované v bezpečnostnej smernici.


Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 5. júla 2016.


Reklamačný poriadok

I. Všeobecné ustanovenia

Reklamačný poriadok opisuje obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a fy. BIO FLAME, s.r.o. (ďalej predávajúci). Kupujúci je povinný zoznámiť sa s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami pred objednaním tovaru. Prevzatím tovaru od predávajúceho súhlasí s nižšie uvedeným Reklamačným poriadkom. V prípade, že tovar nie je osobne prevzatý, rozumie sa prevzatím tovaru okamih jeho predania prvému prepravcovi.
Ako doklad o záruke (záručný list) vystavuje firma ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad s uvedenými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (pomenovanie tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, sériové číslo atď.)


II. Dĺžka záruky

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedenom na záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov. Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predĺžiť. Dĺžka záručnej doby je vždy vyznačená na záručnom liste (v stĺpci záruka).
Záručná doba sa skladá zo zákonnej lehoty (24 mesiacov) a predĺženej lehoty. V rámci zákonnej záručnej lehoty sa reklamácia riadi Občianskym zákonníkom č. 40/1964 Sb. § 619-627 s prihliadnutím k tomuto reklamačnému poriadku. U predĺženej lehoty sa reklamácia riadi výhradne týmto poriadkom.


III. Záručné podmienky

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať stav tovaru (zásielky) ihneď pri prevzatí od prepravnej spoločnosti (počet balíkov, neporušenosť, poškodenie krabíc) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Prípadné poškodenie alebo nekompletnosť zásielky, ktorá bola spôsobená vinou prepravnej spoločnosti je nutné riešiť priamo s touto prepravnou spoločnosťou a potom oznámiť vec predávajúcemu. Predávajúci zaistí patričné opatrenia ohľadom reklamácie a preto doporučujeme pri akomkoľvek podobnom prípade čo najskôr podať správu na mail info@biorb.sk.
Pokiaľ kupujúci prevezme od prepravcu zásielku poškodenú alebo nekompletnú a potvrdí svojim podpisom korektné predanie tovaru, nie je možné reklamáciu dodatočne uplatniť.

Pri použití zásielkovej služby alebo verejného dopravcu sa reklamácia výrobku poškodeného pri preprave riadi reklamačným poriadkom prepravnej spoločnosti a príslušnými ustanoveniami občianského resp. obchodného zákonníka. Takto spôsobené vady nie je možné reklamovať u predávajúceho.

Kupujúci má právo uplatniť si záruku iba na tovar, ktorý vykazuje vadu, vzťahuje sa na neho záručná lehota a bol zakúpený od spoločnosti BIO FLAME, s.r.o..
Predávajúci nezodpovedá za vady, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvárania zmluvy upozornený! Ak ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebovania, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim.

Kupujúci doloží platnosť záruky predložením nákupného dokladu, ak bol v minulosti tovar reklamovaný, tiež doloží doklad o reklamácii. Na predloženom doklade (nákupný alebo reklamačný doklad) musí byť zhodné sériové číslo ako na reklamovanom výrobku (ak výrobok sériové číslo má).

Záruka sa nevzťahuje na závady vzniknuté zlou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným používaním a inštalovaním, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo poškodenie zariadenia nadmerným mechanickým opotrebovaním.

Predávajúci negarantuje plnú funkčnosť výrobku, ak pre tento výrobok neboli vytvorené vhodné podmienky pri inštalácii a pri začatí fungovania výrobku. Za prípadné problémy spôsobené obmedzenou funkčnosťou, ktoré túto podmienku nespĺňajú, nepreberá predávajúci zodpovednosť.

Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:
• mechanickým poškodením tovaru
• používaním produktu v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom je produkt bežne používaný
• neodbornou manipuláciou, inštaláciou, obsluhou a zanedbanou údržbou
• ak bol produkt alebo jeho časť mechanicky poškodený
• produkt bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaný v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami
• prevedením nekvalifikovaného zásahu
• produkt, ktorý bol opravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.)
• poškodením počas prepravy tovaru kupujúcim
• tovar bol poškodený prírodným živlom alebo vyššou mocou

Záruka sa vzťahuje na závady materiálu, funkčnosti, závady vzniknuté pri výrobe, montáži alebo inštalácii tovaru, prevedené pracovníkmi predávajúceho.

Tovar podaný k reklamácii bude testovaný len na závadu písomne uvedenú kupujúcim (v reklamačnom formuláry, v priloženom liste s opisom závady).

Ak technik zistí, že príčinou problému nie je reklamovaný výrobok, ale nesprávna inštalácia, bude reklamácia zamietnutá, a náklady s neoprávnenou reklamáciou budú účtované reklamujúcemu.

IV. Spôsob vybavenia reklamácie

Ak ide o závadu, ktorá sa dá odstrániť, bude tovar opravený, alebo vymenený za nový. Predávajúci je oprávnený poškodený tovar kupujúcemu vymeniť za tovar s rovnakými alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami. Ak nie je možné vymeniť ani opraviť tovar a povaha závady nebráni obvyklému používaniu, môže sa kupujúci s predávajúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny tovaru (v prípade zľavy nie je možné túto vadu opakovane reklamovať). V prípade, že sa reklamácia nedá vybaviť ani jedným z týchto spôsobov, bude kupujúcemu vystavený dobropis.

Dobropisom môže byť vybavená reklamácia produktu, kde bola 3x opravená tá istá závada.

Reklamáciu tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Táto lehota nie je záväzná pre kupujúceho, ktorý pri nákupe uplatňoval IČO, čiže jeho vzťah s predávajúcim upravuje Obchodný zákonník.

Po vybavení reklamácie sa záručná lehota predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť od začiatku vybavenia reklamácie. Ak bola reklamácia vybavená výmenou, je ďalšia reklamácia považovaná za prvé reklamovanie tovaru.

Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho telefonicky, SMS alebo e-mailom. Ak bol tovar poslaný prepravnou spoločnosťou, bude po vybavení automaticky poslaný na adresu kupujúceho. Ak sa z akéhokoľvek dôvodu stane, že SMS alebo e-mail neobdržíte v zákonnej mesačnej lehote, kontaktujte nás.

Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.


Orgán dozoru

Dozor nad dodržiavaním povinností prevádzkovateľa je Slovenská obchodná inšpekcia,

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 048/412 49 69
048/415 18 71
fax. č: 048/412 46 93
e-mail: bb@soi.sk

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 5.07.2016.

 

 

ZWM3Z