KONTAKTY

BIO FLAME, s.r.o.
Jókaiho 1
984 01 Lučenec

tel: 0907 322 727
e-mail: info(a)biorb.sk


UPOZORNENIE:

Na prevádzke je možná platba iba v hotovosti.

DOPRAVA

DHL

zasielkovna




Doprava - Poštovné
Doprava - Poštovné

Objednaný tovar bude kupujúcemu dodaný prostredníctvom zásielkovej spoločnosti, Slovenskou poštou, alebo pri jeho osobnom prevzatí na predajni v Lučenci. Tovar, ktorý sa nachádza na sklade v Lučenci je okamžite k dispozícii a je pripravený na osobné prevzatie, alebo zaslanie. Tovar, ktorý sa nenachádza na sklade v Lučenci bude odoslaný až po jeho naskladnení. Dodaciu lehotu na tovar, ktorý sa na sklade nenachádza oznámime telefonicky alebo e-mailom. Všetok nedodaný tovar je stále evidovaný (backorder) a v prípade jeho naskladnenia zaslaný objednávateľovi.

Akvárium - objednané samostatne alebo spolu s príslušenstvom zasielame kuriérskou spoločnosťou a  náklady za dopravu neúčtujeme. Doručenie v SR väčšinou do 24 hodín od vyskladnenia tovaru.

Príslušenstvo - dekorácie a iné príslušenstvo - pri výbere prepravy kuriérskou spoločnosťou sú náklady za dopravu pri platbe kuriérovi v hotovosti 4,- Eur pri akomkoľvek množstve. Pri objednávke zvoľte možnosť Dobierka - PRÍSLUŠENSTVO. Doručenie v SR väčšinou do dvoch pracovných dní od vyskladnenia tovaru. Ak sa rozhodnete platiť za tovar vopred bankovým prevodom, z ceny tovaru alebo dopravy Vám odpočítame 1,- Eur.

Zásielkovňa - platba na výdajnom mieste Zásielkovne - 3,- Eur. Doručenie v SR väčšinou v lehote 2-7 pracovných dní.

Zásielkovňa - platba vopred bankovým prevodom - 2,- Eur. Doručenie v SR väčšinou v lehote 2-7 pracovných dní.

 

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

DHL - kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt na predajcu

Zásielkovňa - možnosť využiť dopravu pomocou zásielkovne. Po zvolení tohto druhu dopravy a následnom kliknutí na tlačidlo Objednať sa vám zobrazia výdajné miesta, z ktorých si môžete vybrať a následne vám tam bude tovar doručený. Po doručení tovaru na odberné miesto Zásielkovňe (Z-point) budete informovaný e-mailom a SMS. Na výdajných miestach nie je možné platiť kartou.

Zoznam výdajných miest nájdete tu: Prevádzky - výdajne

 

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručnie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Avšak v prípade, že sa s Vami kuriér nevie skontaktovať, alebo v období približne mesiac pred Vianocami môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň, prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u Vášho suseda, alebo ak zásielku doručuje kuriér DHL, zásielku môže zložiť na jednom z odberných miest - DHL Parcel shopov.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame Vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto Vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na Vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s vynáškou tovaru.

 

Oznámenie o dodaní tovaru:

 

1. Naša spoločnosť Vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom, alebo telefonicky.

2. Kuriér Vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne v deň doručenia a to telefonicky.

 

 

Dodanie tovaru do zahraničia:

Vzhľadom k drahšiemu poštovnému sa bude realizovať iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.

 

 

NmIwN